петък, 23 ноември 2012 г.

Do you know i love you ...


- Знаеш ли, че те обичам?
- Зная, но го казвай още!                                                  
- Мое слънчево момиче....
- Само теб сънувам нощем!
- Аз пък те мечтая денем...
- Вярно ли? И аз мечтая!
- Да си винаги със мене....
- ..от началото до края?
- Всеки ден да ме посрещаш....

- ...като слънцето изгряло!
- Трябва да те питам нещо...
- А след края?
- Отначало!!!
- Винаги към теб ще тичам....
- Всичките ми дни и нощи!
- Знаеш ли, че те обичам?
- Зная! Но го казвай още...

-Do you know that I love you?
-I know, but I say more!
-My sunny girl.
-Only you dreaming at night!
-I did you dream day ...
-Did you? And I dream!
-Its always be with me.
- ..from beginning to end?
-Every day to meet me.
- ...as the Sun rose!
-You need to ask something ...
-And after the end?
-Again!
-Always
i will run to you.
-All my days and nights!
-Do you know that I love you?
-Know! But tell it yet.


irini


Няма коментари:

Публикуване на коментар