сряда, 21 ноември 2012 г.

Молитва за прошка - Дон Мигел Руис

Молитва за прошка
Днес, Създателю, ме дари с куража и волята да простя на хората, които обичам най-много. Помогни ми да простя всяка несправедливост, която усещам в ума си, и да обичам другите безусловно. Знам, че прошката е единственият начин да излекувам всички болки в сърцето си. Днес, Създателю, укрепи волята ми да простя на всички които са ме наранявали, дори и да смятам, че обидата е непростима. Знам, че прошката е проява на любов към себе си. Помогни ми да се обичам то
лкова
много, че да прощавам всяко оскърбление. Нека избера прошката, защото не искам да страдам всеки път, когато си спомням обидата. Днес, Създателю, ми помогни да се излекувам от чувството за вина в сърцето ми, като приема прошката на всички, които съм наранил в живота си. Помогни ми искрено да призная грешките, които съм правил от невежество, и ме дари с мъдростта и решимостта да се въздържа от същите грешки. Знам, че любовта и прошката ще преобразят всички връзки по положителен начин. Благодаря ти, Създателю, че си ми дал способността да обичам и прощавам. Днес отварям сърцето си за любовта и прошката, за да мога да споделям любовта си без страх. Днес ще се наслаждавам на възстановеното единение с най- любимите ми хора.

Амин.


Дон Мигел Руис

Няма коментари:

Публикуване на коментар